Allmänt (45)

Diskussioner Svar Senaste aktivitet

Rekommenderad litteratur för TPL m.m.

Fick precis en förfrågan om jag kan rekommendera en bok om Task Parallell Library till en kund. Eftersom jag inte ägnat mig särskilt mycket…

Startad av Edward Aschan

2 Jul 1, 2011
Inlägg av Edward Aschan

Publicering av egna bloginlägg på SweNug?

En kort fråga angående eventuella regler vad gäller publicering av egna blogginlägg här på siten.   Har kollat igenom lite av de befintliga…

Startad av Frej Norling

5 Apr 1, 2011
Inlägg av Frej Norling

Windows Phone 7

Halloj! Finns det något intresse och engagemang kring WP7 här i SweNug. Vore kul att ha några svenska utvecklare att bolla lite idéer etc m…

Startad av Andreas Brosten

5 Feb 25, 2011
Inlägg av Henric Edwards

MonoTouch ?

Hallo där Swenugare, Är det någon som kört MonoTouch för att utveckla iphone-appar? Eller är helt kört sedan de nya användarreglerna för i…

Startad av Christian Herrmann

5 Feb 24, 2011
Inlägg av Björn Jansson

Om .NET 4 utbildning

Hej, har någon varit till bra .NET 4 utbilding? Jag tänker att gå till Informator (http://www.informator.se/net_visual_studio.aspx). Har nå…

Startad av Yan Zhang

4 Feb 21, 2011
Inlägg av Yan Zhang

Backup av privat kod

Hej, Tänkte höra om någon har någon bra ide på backuper online för egen utvecklingskod, dokument och allt annat tjafs man sparar på diskar…

Startad av Cyril Porseland

14 Dec 1, 2010
Inlägg av Daniel Widegren

Kul föreläsning

http://www.infoq.com/presentations/Simplicity-Architect;jsessionid=15C5D72A6735C0299916873982FB0047

Startad av Magnus Gudmundsson

0 Nov 24, 2010

Windows 7 Mobile i Sverige?

Hej Alla,Någon som vet när första mobilerna släpps i Sverige? Alternativ 2 om Amazon kommer börja sälja dom i Europa snart.Det skulle vara…

Startad av Marcus J. Maunula

4 Okt 28, 2010
Inlägg av Marcus J. Maunula

Live Meeting om ASP.NET MVC 2 & 3, HTML5 och CSS3

Imorgon (13/10) 20:30-22:30 kommer jag att hålla en Live Meeting om ASP.NET MVC 2 & 3, NuPack, HTML5 och CSS 3. Har ni varit på sommark…

Startad av Mikael Söderström

6 Okt 25, 2010
Inlägg av Mikael Söderström

Øredev 2010 kommer att sälja slut!

Årets Øredev program är väldigt välfyllt om man frågar de deltagare som just nu signar upp. Vi kommer i år att fylla de sista platserna! J…

Startad av Magnus Mårtensson

6 Okt 18, 2010
Inlägg av Johan Normén

RSS

© 2016   Created by Jarle Skogheim.   Drivs med tekniken bakom

Emblem  |  Rapportera en händelse  |  Användarvillkor